PRZEPISY PRAWA
Wyłączenie Sędziego co do zasady, Żyd nie spełnia wymogu proceduralnego jakim jest uzasadniona bezstronność – sam fakt wystąpienia wątpliwości co do braku bezstronności wyklucza sędziego Żyda z orzekania ! Co to oznacza ?
Dlaczego w Polsce Żydzi są sędziami ? prawo polskie nie dopuszcza takiej możliwości np. KPC art. 49 , KPK art. 41 „Sędzia ulega wyłączeniu, jeżeli istnieje okoliczność tego rodzaju, że mogłaby wywołać uzasadnioną wątpliwość co do jego bezstronności w danej sprawie. „ Prawo i religia żydowska dobitnie wykazują, że żaden Żyd nie będzie bezstronny !!!
Prawo w Polsce wyłącza z orzekania w sprawach Polaków którzy są nie-żydami (tzw. gojów) osoby narodowości żydowskiej i to pojmowanych w rozumieniu prawa i religii żydowskiej - ponieważ ta określa stan faktyczny i psycho-fizyczny osobę narodowości żydowskiej. To właśnie ten stan psycho-fizyczny w sposób zasadny i obiektywny wskazuje, że nie da się usunąć wątpliwości co do bezstronności wobec osoby narodowości żydowskiej, zaś sam fakt, że dodatkowo taka osoba ukrywa swe pochodzenie etniczne nadto wpływa i potwierdza, że jej kreowany wizerunek jest pejoratywny i fałszywy u podstaw.
Żyd nigdy nie kieruje się Prawem ponieważ związany jest Talmudem !! Nie ma polskiego żyda, greckiego żyda itd. Żyd nigdy nie asymiluje się ( o czym w prawie żydowskim i literaturze fachowej) – w takim razie żadna osoba narodowości żydowskiej nie może być Sądzią w demokratycznym państwie !!!
Dlatego żydowski sędzia będzie się stosował do następujących zasad :
“Synu, zważaj na słowa uczonych w Piśmie, a nie na słowa prawa”. por. Erubhin, f. 21b
powód tego jest w traktacie Sanhedrin X, 3, f.88b:
“Kto uchybia słowom uczonych w Piśmie, grzeszy bardziej niż ten kto uchybia słowom prawa”.
- Nauki Talmudu są ponad wszelkimi innymi prawami. Są one ważniejsze niż prawa Mojżesza. – Babbi Ismael, R. Chjamber i inni rabini.
- Nauki Talmudu są ponad wszelkimi słowami żywego Boga. Sam Jachwe zasięga opinii ziemskich rabinów, kiedy ma trudne sprawy w niebie. Komentarz rabina Menechema do Piątej Księgi
- Gdy żyd i goj przyjdą do sądu, a możesz go uwolnić wedle prawa Izraela, uwolnij go; gdy goj się będzie skarżył, powiedz: nasze prawo tak chce. Jeżeli możesz go uwolnić wedle prawa ludów ziemi, uwolnij go i powiedz: wasze prawo tak chce. A gdy nie jest możliwe ani jedno, ani drugie, postępuj przeciw niemu chytrze (Baba Kamma 113 a).
- Jeżeli goj zabił goja lub żyda, to odpowiada, a jeżeli żyd zabił goja, to nie odpowiada (Tosefta, Aboda Zara VIII. 5).
-Kto zabił goja, wolny jest od sądu ludzkiego, a sąd nad nim pozostawia się niebu (Mechilta Miszpatin do Exodusu XXI, 14
- Jeżeli nieżyd żąda od żyda, by świadczył przeciw żydowi w sądzie, gdy winien mu pewną sumę (chodzi o sąd nieżydowski, w którym na podstawie jednego świadka trzeba płacić) i żyd mógłby świadczyć sprawiedliwie, niewolno mu tego czynić (Choszen Hamiszpat § 28 art. 3). Ale jeżeli żyd żąda od żyda, by w takiej sprawie świadczył przeciwko nieżydowi, to może (art. 4).
"Nauka mówi: Gdy Izraelita i goj przyjdą na sąd, jeśli możesz uwolnić go (żyda) według praw Izraela, uwolnij; skarżącemu zaś gojowi powiedz, że tak nakazują nasze prawa. Jeżeli zaś (można uwolnić żyda) według praw narodów ziemi, uwolnij i powiedz: takie są wasze prawa. Jeżeli ani jedno, ani drugie nie jest możliwe, niech działa przeciw niemu (gojowi) podstępnie, jak chce r. I s z m a e l Rabbi A k i b a zaś utrzymuje, że nie należy działać podstępnie, aby przypadkiem nie znieważyć Imienia (Boga Błogosławionego, gdyby żyd został przyłapany na podstępie)." "Nie ma wcale znieważenia Imienia (Najwyższego), kiedy (goj) nie zauważy, że on (żyd) kłamie."
A nieco dalej, Talmud, traktat Baba kamma 113b, Tosefta
"Nie ma profanacji Imienia (Boga), gdy np. (żyd) kłamliwie mówi spadkobiercy
(gojowi): "dałem (jakąś rzecz) twemu ojcu; on zaś umarł" (ty przeto mi ją oddaj); byleby tylko goj nie wiedział, że (żyd) wyraźnie kłamie."
- Można donosiciela żydowskiego zabić, wszędzie, nawet obecnie. Wolno go zabić, nim doniesie. Skoro tylko powiedział, że chce komuś szkodzić na życiu lub majętności, choćby szkoda była mała, sam na siebie wydał wyrok śmierci. Trzeba go jednak przestrzec i powiedzieć: nie wyjawiaj. Gdyby jednak odparł czelnie: nie, jednak wyjawię, należy go zabić, a kto pierwszy to uczyni, ten większą będzie miał zasługę (Choszen Hamiszpat § 388 art. 10).
Dalej społeczność kierująca się co do zasady rasistowką postawą i schizofreniczną nienawiścią do wszystkich nie-żydów wyrażaną w przkazie społeczno-kulturowym w sposób nie budzący wątpliwości w istocie wytworza i kształtuje patologiczne jednosctki o aspołecznym pejoratywnym kręgosłupie społeczno- moralnym.
I chiciażby tylko poniższe przykłądy dają świadectwo tego stanu:
Zabronione jest ujawniać sekrety prawa (Talmudu) Kto to czyni, staje się winnym tak, jakby zniszczył cały świat. – Jekut Chadasz 17, 3
- Jeśli goj studiuje Talmud, a żyd mu w tym pomaga, obydwaj zasługują na śmierć. – Sanhedryn 59 a.
- Przekazywanie gojowi wiedzy o naszej religii oznacza skazywanie na śmierć wszystkich Żydów, ponieważ zapoznanie gojów z tym co my uczymy o nich, może spowodować jawne zabijanie nas. – Libre Dawid 37.
- Jeżeli Żyd wezwany jest do wyjaśnienia ksiąg rabinackich, powinien przekazywać tylko fałszywa wyjaśnienia. Ktokolwiek naruszy to rozporządzenia, winien być skazany na śmierć. – Libre Dawid 37.
“Życie Goja i wszystkie jego siły fizyczne należą do żyda” (A. Rohl. Die Polem. s. 20).
„Tylko Żydzi są ludźmi, nie-Żydzi nie są ludźmi, tylko bydłem” (Goyim –ludzkie bydło) – (Kerithuth 6b s. 78, Jebhammoth 61a)
„Nie-Żydów stworzono by służyli Żydom jako niewolnicy” – (Midrasch Talpioth 225)
“Tam gdzie silni są żydzi, nie wolno pozostawić żadnego bałwochwalcy. . .” Ibid (X,7)
„Żyd może gwałcić, oszukiwać i fałszywie przysięgać, ale musi to tak robić, aby jego czyny nie wyszły na jaw i aby Izrael przez to nie ucierpiał.” – Schulchan AR. Ch. Hamishapt 343.
„Trzyletnia dziewczynka goja może być gwałcona przez Żyda” – Aboda Sarach 37a.
„ Żyd może gwałcić dziewczynę nie-Żydówkę, ale nie może ją poślubić” – Gad. Sachs. 2,2.
Rabin Yitzhak Ginsburg oświadczył, "Musimy uznać, że żydowska krew i krew goja nie jest tę samą rzeczą". (NY Times, czerwiec 6, 1989, p.5).
Prof. Ehud Sprinzak z uniwersytetu w Jerozolimie opisał Kahane i filozofię Goldstein: "Oni wierzą, że jest wolą Boga, by stosowali przemoc przeciw 'goyim,' (hebrajski termin dla gojów".) (NY Codzienne Wiadomości, luty. 26, 1994, p. 5).
Zabójstwo pogan przez Żydów jest propagowane przez Talmud, mają być złożeni jako "Święte Ofiary" dla Boga (Zohar, III, 2276 i I, 38b i 39a).
Śmierć pogan przez ścięcie jest szczególnie zalecane (Pesachim, 49b).
Menachem Begin, premier Izraela 1977-1983, laureat Pokojowej Nagrody Nobla:
http://www.rense.com/general45/master.htm "Nasza rasa jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras, ponieważ wywodzą się one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i służyć nam jako nasi niewolnicy."
Na Purim, 25 lutego 1994 roku izraelski oficer armii Baruch Goldstein, ortodoksyjny Khazar z Brooklynu, zmasakrował 40 palestyńskich cywili, włączając dzieci, podczas gdy klęczęli na modlitwie w meczecie. Goldstein był uczniem późnego Rabina Kahane, który stwierdził, że jego obraz Arabów jako "psów" pochodzi "z Talmudu". (Por. CBS 60 Minut, "Kahane"). Powyższe stanowi jedynie niewielki fragment całokształtu kulturowego żydów jaki jest patologicznie ugruntowany i usankcjonowany w ich rasiźmie w całym isntytucjonalnym i religijnym systemie żydowskiego życia.
SKORZYSTANO Z DOBRODZIEJSTWA INTERNETU...
Pozdrawiam - Thotal